Powered By Blogger

четвъртък, 20 октомври 2016 г.

Еднопосочно...



снимка и цитат
страничка Дамски клуб във ФБ





Еднопосочно…
(В безкрайността на пето измерение…)

във мислите си тичам все към теб
рисувам облаци подскачам силно
и неусетно във изгряващия ден
аз мигам светофарна в тон – щастливо
докосвам те със своята душа
изпращам ти от свойто вдъхновение
а после бягам падам и греша –
вълшебна съм без всякакво съмнение
летя ефирна тихичко във мен
от радостта ти  късчета отчупвам
във този свят докрай осъществен
аз ежедневно вятърна се случвам
ще бъда просто млада разбери
и твой билет за истина и вечност
във моите посипани следи
е отпечатан знака за човечност
родила съм се ангел със крила
в безкрайността на пето измерение
и в моята космическа съдба
ти си посоката ми – вярвай без съмнение
за малко сме във тази равнина
за да възвърнем земното начало
а после ще си тръгнем в тишина
преобразени в общото единно цяло

20.10.2016г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар