Powered By Blogger

четвъртък, 15 юни 2017 г.

Космическо...



„Всичко, от което се нуждаеш е вяра
и малко вълшебен прашец.“


снимка и цитат
страничка „Захир“ във ФБ




Космическо….

Все към тебе тичам устремена,
виждам те във всяка синева,
в твоята усмивка съм спасена,
чувствам се вълшебна и добра.

Мойто силно вятърно начало,
следва ме наяве и в съня,
в неговото древно огледало,
пак като една звезда блестя.

Всички мои огнени копнежи,
в думите си сбирам и редя,
старите магически стремежи,
в истина аз знам ще претворя.

Ти безмълвен гледаш отдалече,
искаш да достигнем до брега,
времето отдавна ни предрече,
ще преборим заедно смъртта.

Войни сме откакто свят светува,
движим се по тайни правила,
нашата планета ни сънува,
а на нея остров и скала.

Пак ще бъдем боси и немирни -
птици две родени с вечността,
а крилете цветни и ефирни,
във безкрай ще сипят радостта.

Чуй, зовът далечните посоки,
в общата космическа съдба,
вгледай се в очите ми дълбоки,
а накрая ми подай ръка.

15.06.2017г.
Елица
:)

 

*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар