Powered By Blogger

четвъртък, 1 ноември 2012 г.

Разбирането (ми) за Бог....





* * * * *

усещам го като вълшебна птица
разперила криле  в небитието ни
звезда Вечерница
а в утрото – Зорница
невидим път в тревата на полята ни


в едно обаждане от глас
на разстояние
във сънищата
цветно режисирани


усещам го като въздушен коловоз
на времето ни – лястовица скитница
дъга превърната във синева
изчезнала безследно
в сивото


едно очакване
в тридневна тишина
завръщане изгубено
във изгрева


усещам го като тъгата босоногата
просмукана докрай в квадрат от вените
като парченце от любов тук и сега
открило ме
между Вселените


и като вятър
нощен вихрогон
шептящ в косите ми
безмълвно и с доверие


усещам  го по кожата си и в очите ми
в нечаканото сбъдване на думите
във мислени необещания във пулса ми
като роман
завършил с многоточие


и като най-красивата дилема
за разбулване
като водата бликаща
от извори


усещам го защото пак ме има
защото съм пак случена и пак щастлива
и Винаги в дъжда
и във слънцата ми
Той в своята прегръдка ме закриля





 * * * * *

2 коментара:

  1. Много хубаво стихо, Еличке!
    Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. В блог.бг има един потребител crusader.
      Преди време незнам как се завъртя с него темата за Бог и вярата и тогава написах това стихо...
      Има го в коментарите под един от постингите ми...
      Тия дни пак се присетих за него и реших да го постна тук във Ветровитото (ми)....
      Приятна вечер, Марине!

      Ели

      Изтриване