Powered By Blogger

петък, 16 ноември 2012 г.

....във синевата....








*****

в сърцето ми се сбират ветровете
завихрени сред  плачещи мъгли
безмълвно ми прошепват дъждовете
послание от тъжните звезди

прегръщат ме нестихващи копнежи
запазват ме във свойте топлина
очите ми стенание премрежи
а после се стопи сред тишина

самотна птица кацна на перваза
след само миг  в безкрая отлетя
и странна неувереност проряза
мечтите ми за шепа светлина

тогава в сън невидима заскитах
полета босонога извървях
за вярната посока не попитах
към Чудото горяща се стремях

а то ме чака там накрай земята
протегнало ми вятърни ръце
ще го достигна знам във синевата
на тихото и влюбено небе

@Eli




 

*****

1 коментар:

  1. Да, така вече е по-добре като успях да пусна релийз на песничката, който върви...
    Има някакъв проблем с youtube, но това клипче ми хареса и го прибавих, а е по песента която бях избрала....
    Друго какво - > тежка седмица свърши, другата няма да е по-лека....
    Още само две седмици и половина и ще стигна до тъй жадуваната почивка...
    А до тогава... по пътя самичка с радиото, с мислите си и с мечтите си....
    Поздрави на всички, които ще надникнат....

    Ели

    ОтговорИзтриване