Powered By Blogger

петък, 2 ноември 2012 г.

Give Me One Reason....








*****

прегърнали различните причини
по своя път вървим във есента
илюзиите в джобовете скрили
допяваме вълшебно песента
една звезда ни пази от простора
и отговори праща във съня
изгубен сред тълпите хора
те срещам сред светулки във дъжда
докосвам умореното ти рамо
потъваш във очите ми с финес
превръщаме се в приказното цяло
създадено от непознат мъдрец
единствена причина Ти оставаш
да търся и откривам любовта
в душата ми сред бури оцеляваш
и винаги ми връщаш радостта

@Eli


                       

 *****

2 коментара:

  1. Поздрав, Еличке!
    Нека винаги да преоткриваш Любовта!... :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодарско, Марински,
      днес ми е тъжно....
      Винаги така ми става като походя из гробището...
      А такова слънце грееше днес....
      Да... Любовта е упованието (ми) в дните!
      Бъди здрав, приятелче!

      Ели

      Изтриване