Powered By Blogger

неделя, 21 април 2013 г.

Притегателни сили...






-                  Ти романтичка ли си? – попита той
-                  Мисля, че да.....:-)
          Може в някой друг живот да съм била и войник....:-) – отвърна тя








 





 


 

*** 


Притегателни сили…

последно действие разлива се вълна
брегът нашепна сладко и солено
аз бях мечта и тиха светлина
но днес небето вече е стопено

удари сърфа ми подводен риф
сърцето ми се пръсна на кристали
последен влак от минало щастлив
изсвири след заспали светофари

запазих малка бяла топлина
за мигове когато е студено
но всичко друго вече е в пръста
от страхове с лъжа унищожено

а топъл дъжд шепти във есента
и впива във косите ми тъгата
а колко близо беше Любовта
на стъпки пет от мен и тъмнината

иди си ветре скитай по света
за мене не мисли ще преболея
дали сега или пък след лета
сред спомените знам ще оцелея

25.11.2013г.
@Eli



Няма коментари:

Публикуване на коментар