Powered By Blogger

вторник, 23 април 2013 г.

Всяка година по същото време...




снимка : Интернет





Всяка година по същото време…


всяка година
по същото време
Любовта си отива
тъй далече от мене
в тиха къща се скрива
с ветровете залязва
а с коси от коприна
Тя простора белязва

аз оставам самотен
в тишина от въпроси
бие в мене камбана
тичат мислите боси
и ръцете протягам
по следите И скитам
струна нежна натягам
пак след Нея политам

Тя мълчи и ме гледа
с кротка Вечност ме гали
и примигват за нея
след завой светофари
на червено пресича
разпилява надежда
аз след нея се сричам
и в мечти се оглеждам

пролетта отминава
после лято настъпва
и сред знойната жега
в мен копнежът потръпва
сън вълшебен сънувам
на звездите прошепвам
и от нечии стъпки
във зората се сепвам

виждам Тя се усмихва
а душата И пее
после бавно пристъпва
за прегръдка копнее
ставам гол и разрошен
до гърди Я притискам
във ухо и прошепвам
колко много я искам


най-накрая Я скривам
в ляво там до сърцето
и с кръвта си попивам
всичко нейно прието
Тя ме връзва с окови
от Желана стомана
и остава при мене
най-накрая разбрана

23.04.2013г.
@Eli




 

***

Няма коментари:

Публикуване на коментар