Powered By Blogger

четвъртък, 18 април 2013 г.

Песните народни във Зора…









***
(Аз те виждам)

                        на дядо Д.

аз те виждам на онази пейка
пушиш вяло
скачам на въже
слънцето зад блоковете
спряло
гали ни с невидими ръце

после карам старото Балканче
пътни знаци
пиша на асфалт
две тополи вятърни близнаци
пазят този
тъй далечен свят

аз Обичах твоята усмивка
песните народни във зора
внучка бях
орисана щастливка
а пък ти бе дядо
със крила

колко много цветни сладоледи
подари на моите очи
приказки за принцове
с карети
брегове обляни
от лъчи

шареният табор
до вълните
после “Гданск”
и танцът “Па-па-па”
моите лъжи невинно скрити
просто за да бъдем
у дома

“Липсваш ми”
това ти пиша само
всяка нощ на звездното небе
вярвам че ще срещна оцеляло
някой ден аз
твоето сърце

18.04.2013г.
@Eli







*** 






PS: На тази дата преди много години някой си отиде,
но съм сигурна че не би искал да съм тъжна,
а да се усмихна, като си спомня за него…

*****

2 коментара:

  1. И аз помня така моя дядо. Имаше толкова топлина в очите му . Нека почива в мир !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здрасти, Ади,
      благодаря ти!...
      Да, дядо беше страшно готин...
      Жалко, че не поживя повече...
      Лека да му е пръстта!
      Благодаря ти, че намина...
      Нещо нямам настроение за сърфиране
      по коридорите на блог.бг...
      Който иска да ме чете, да ме чете тук...
      Дори и да се появявам, ще е за да си прегърна самотата
      в собствената си къщичка...

      Ели

      Изтриване