Powered By Blogger

сряда, 9 декември 2015 г.

Безсмъртна...




снимка - интернет


Безсмъртна…

безсмъртна съм
простете ми навеки
аз не живея вече
в плен
и не прощавам грешките
на всеки
във този свят докрай
осъществен

аз мразя
и обичам във синхронност
утеха ми е
синьото небе
през зимата съм
в ритъм монотонност
през пролетта съм
вятърно дете

вълшебствата са моята
Голгота
разпъват ме на хиляди
страни
научена да вярвам
във доброто
анализирам своето
преди

а той е кръстопът
на всички тайни
въжеиграч
и ходи на ръце
във мигове безпътни
и потайни
пресътворява
моето сърце

за Вечността сме двама
отредени
от още стари древни
времена
единствени
летящо оцелели
в едно обичане
от светлина

безсмъртна съм
просторите превземам
и всекиму дарявам
топлина
по дълъг път
към бъдното поемам
след мен остава само
тишина

09.12.2015г.
Елица



                                                                     * * * * *

Няма коментари:

Публикуване на коментар