Powered By Blogger

понеделник, 21 декември 2015 г.

Ангел ли съм....



* * * * *

Ангел ли съм пратен на земята
и обречен вечно  да се скита,
в  търсене на Истина позната,
хората за пътища да пита.

Ангел ли съм стъпващ по водата,
и шептящ молитви със духа си,
прероден там горе в небесата,
с втори шанс за прошка от  врага си.

Ангел ли съм дишащ със тревата,
стъпващ леко в росните ливади,
съхраняващ нежното в душата,
даже и на древните номади.

Ангел ли съм полетял в простора
и изгубен в него като птица,
свръхчовек без чувство за умора,
и очи като звезда – Зорница.

Ангел ли съм влюбен във живота,
ала винаги до смърт пребиван,
пазещ тайна притча за кивота
все така от никой неоткриван.

Ангел ли съм скитал по земята
и  намерил обич лекокрила
с шепите си пръскащ  светлината
а с крилата си раздаващ сила.

Ангел ли съм в сънища незнайни,
във които детското извира,
после по пътеките потайни,
бряг вълшебен бързо му намира.

Ангел ли съм или мъничка частица,
изгубена сред вятър и морета,
на лятото оставам вечна жрица,
във златните магически полета....




Няма коментари:

Публикуване на коментар