Powered By Blogger

понеделник, 7 декември 2015 г.

I Believe In Love.....



Driver - I Believe In Love Lyrics

Here I am waiting for the final scene
Destiny pictured on the silver screen in my dreams
Agony, it was all I ever knew
Until I found victory searching for the vital clue
It was you
You take me by the hand, lift me up and make me
stand so that I can live again

I believe in love
You give me everythitig I need
Can't live without love
You're the one who sets me free
I believe in love
And I know I'll never be without love

Patiently leading me from all my fears
And now so faithfully you carry me
as the years disappear
You take me as I am
lift me up and make me stand
and I'll never doubt again

I believe in love
You give me everythitig I need
Can't live without love
You're the one who sets me free
I believe in love
And I know I'll never be without love

As I look beyond the sky
I can picture my eternity
As you look into my heart
You will know who holds the key

You're the one for me
you're the one who sets me free
I could never live without your love
Here I am, waiting for the final scene


Вярвам в любовта

Тук съм в очакване на края
Съдбата рисува по сребърното стъкло в мечтите ми
Агония, това е всичко което някога съм знаел
Докато не победих търсейки жизненоважните причини
Това беше ти
Ти ме хвана за ръка, издигна ме и ме пресътвори
Убеждавайки ме, че мога да живея отново

Вярвам в любовта
Ти ми даде всичко, от което се нуждая
Не мога да живея без любов
Ти си единствената, която ме кара да се чувствам свободен
Вярвам в любовта
И знам, че никога не ще бъда без любов

търпеливо ме изведе от всички мои страхове
А сега с вяра се грижиш за мен
Докато годините отминават
С теб съм това което съм
Издигни ме и ме накарай да остана
И аз никога не ще се съмнявам отново

Аз вярвам в любовта
Ти ми даваш всичко от което се нуждая
Не мога да живея без любов
Ти си единствената която ме кара да се чувствам свободен
Вярвам в любовта
И знам, че никога не ще бъда без любов

когато погледна отвъд небето
Мога да нарисувам моята вечност
Ако погледнеш в сърцето ми
Ти ще узнаеш кой държи ключа

ти си Единствена за мен
Ти си тази която ме кара да се чувствам свободен
Никога не бих могъл да живея без твоята любов
Тук съм, в очакване на финалния епизод

Превод Ели
07.12.2015г.


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар