Powered By Blogger

четвъртък, 10 декември 2015 г.

Ще извървим остатъка от пътя…..




Ще извървим остатъка от пътя…..

                                     на Жоро

аз искам да си ти вълна огромна
попила във сърцето ми в зори
една кристална синьо-бяла обич
и вечност от щастливото преди

да ме погалваш с твоята усмивка
бездумен да ме къпеш със лъчи
безкрайна радост винаги да топли
следите ни към бъдните зари

избирам да си моята утеха
и сбъдната мечта във тези дни
до мен ли си съдбата е нелека
но любовта ни всичко ще срази

на яве и на сън те преоткривам
в една безсмъртна шепнеща игра
и в твоята душа преливам
стопявам се във тебе без следа

ще извървим остатъка от пътя
с преплетени до огън две ръце
и най-накрая истински свободни
ще покорим безкрайното небе

10.12.2015г.
Елица


                          *****


Няма коментари:

Публикуване на коментар