Powered By Blogger

неделя, 8 май 2016 г.

Съвършенно тук - Съвършенно там....



„Съвършенно тук
Съвършенно там
Едновременно в мен
Остани
Остани
Всяко вдишване си ти
Невъзможни сме сами”

*****

Отчаян глас във мен крещи
И болка силна ме изгаря
А в другия ми край си ти
И силуета се стопява
Угасва всяка светлина
Безплътна скитам без посока
По мен се стели тишина
А самотата е дълбока
Това се случи там преди
Душата ми на мрак обрече
Но Бог отново ме спаси
Една надежда ми облече
След друга тръгна разпиля
Сърцето ми на пет посоки
Но вярата ми оцеля
В реки вселенски и дълбоки
Със моя верен влюбен брат
След теб поехме надалече
Сами дойдохме в този свят
Когато времето изтече
А после милион лета
Душата ти към мен вървеше
Пак бях парче от светлина
А тайната ни тихо спеше
Дъжда ни приближава знай
Към тиха огнена развръзка
И в ден един далеч през май
Присъдата ще бъде дръзка
Не ще успея да спася
Дори частица земен спомен
Но с теб отново ще вървя
По своя път в звезди заровен

Във нашия далечен свят
Хармония от музика царува
От равновесие е той огрят
И в синя вечност съществува

08.05.2016г.
Елица



                             *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар