Powered By Blogger

петък, 13 май 2016 г.

Обичам до полуда...



Обичам до полуда…

в очите ми се взри обичам до полуда
Земята се върти не мога да съм друга
а птиците ме следват във полет на обратно
разперили криле за всеки век стократно
мелодия звънлива в дълбокото извира
през тихи снежни преспи към тебе път намира
косите се развяват и вятърът ги гали
а мойта нежност бяла до кост ще те запали
стенание красиво от устните се сипе
в душата е щастливо а бъдното я щипе
нозете хладно боси в полета звездни пеят
а милион въпроси в ръцете ми се смеят
все още си свободен но време наближава
да литнем с тебе двама от общата жарава
очаква ни далечно пътуване вълшебно
за вечността дълбока ще бъде то потребно
сега прости ми само че с обич те докосвам
аз твойте мисли с думи все тъй ще омагьосвам
а времето ще бъде достойна наша стража
когато то издъхне света ще ти покажа

13.05.2016г.
Елица




















                                                                *****


Няма коментари:

Публикуване на коментар