Powered By Blogger

вторник, 17 май 2016 г.

За да е вечен пламъкът в света…




За да е вечен пламъкът в света…

Обичам те, но също те и мразя
дали ще мога някога да ти простя
начупените мисли още пазя
по тях към бъдното пристъпвайки вървя
Душата ми най-тягостно пострада
защото те обичах до откат
а най-накрая като за награда
ти ме удари с вихърен обрат
прегърна я замина надалече
била със нея повече страстта
прошепна ми че минало съм вече
от думите ти как ме заболя
останах да се скитам онемяла
сред бури и отломки от скали
и някак си по чудо оцеляла
откри ме Той очите ми спаси
сломиха се планетите небето
потъна всичко в самота и мрак
ранено бе на нашия баща сърцето
по ветровете той изпрати знак
намерих те и в хиляди животи
със теб летях и търсех свобода
забравих за изсвирените ноти
а прошката я скривах в тишина
не можем да избягаме съдба е
посоките са само вътре в нас
един щурец на сън ще ти признае
че чуваш само моя светъл глас
финална песен времето ни пее
и пътят ни повежда към дома
от пепел любовта ще оживее
за да е вечен пламъкът в света

17.05.2016г.
Елица




                                       *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар