Powered By Blogger

петък, 13 май 2016 г.

В петата магическа сакралност…



 (снимка на 5 – измерно съзнание)

В петата магическа сакралност…

тихичко ми шепнат ветрове
моите надежди в огън сплитат
водят ме към родни брегове
връщам ли се в нощите ме питат
аз оставям моите следи
в междузвездни златни коловози
и летя към моето преди
скрито във далечните чертози
там ме чака нежна Вечността
иска пак до дъно да ме пие
ще ми върне казва младостта
всички болки с песен ще изтрие
две очи безкрай ще ме следят
във душата ми безспир ще греят
името ми устни ще мълвят
две ръце в единство ще се слеят
всичко ще е в ритъм светлина
във една довършена тоналност
вечен страж ще бъде Любовта
в петата магическа сакралност

13.05.2016г.
Елица


                               *****

Няма коментари:

Публикуване на коментар