Powered By Blogger

петък, 27 май 2016 г.

Ден след ден...



снимка
Всяка жена – една Вселена

Ден след ден…..

разказвам и а тя не вярва
далечни са и нашите звезди
да спра да виждам настоява
да бъда както съм била преди

не е възможно аз отново грея
съединявам древни светове
във тази приказка ще оцелея
и трима ще сме в общото небе

ще ми е мъчно тук да я оставя
със спомени за вяра и мечти
вълшебството за вечност ще направя
а после ще си тръгна във зори

години ще минават и ще шепнат
свободни ний далече ще летим
при спомена очите ще потрепват
и по-щастливи в песен ще блестим

но тук сме още във сегашно време
по пътища оставяме следи
а слънцето неистово се смее
душите ни огрява със лъчи

върви към мен и бавно приближавай
мълчи ме с твойта огнена тъга
и ден след ден във мене оцелявай
в очакване да срещнеш любовта

27.05.2016г.
Елица





Няма коментари:

Публикуване на коментар