Powered By Blogger

четвъртък, 12 май 2016 г.

Следработно...






Следработно…

Птиците се смеят във простора
вятърът ми шепне до капчук
вглеждам се в забързаните хора
радостно е още да съм тук.

Пали ме неистово съдбата
като влак годините летят
зная ще достигна свободата
щом мечтите още ме зовът.

Времето е спряло вътре в мене
то остана на една скала
песен нежна водопад ми пее
в неговите капки се теша.

Пак се скитам със нозете боси
и сънувам Вечната любов
после завъртяна във въпроси
следвам пътя стар ала и нов.

Знай ще съм висока и дълбока
с разпилени изгревни коси
в моята усмивка синеока
твоето сърце ще се стопи.

Но сега отлитам надалече
в тази тъй красива равнина
за почивка време ми е вече
сред лъчиста звездна тишина.

12.05.2016г.
Елица

NOTE: (Стига съм работила, тя работата край няма, но все някога ще я изработя, знам си аз…:))))))


Няма коментари:

Публикуване на коментар