Powered By Blogger

неделя, 14 август 2016 г.

По върхове полета и дъбрави...



*****
Звездите се посипват в мен
Трептят във цвят планинско синьо
Затичана в изгряващия ден
Изпращам ти частица истина

Вървя пеша по път от светлина
От миналото черпя сила
Сърцето ми тупти във тишина
Развръзката за бъдното съм скрила

И пак съм светла бисерна вода
Една надежда вятъра попила
Простила съм безкрайната вина
За вечността и вяра съм спасила

Очите ми – зелени езера
Ще ти разкажат притчата до края
Бездумна ще те водя за ръка
И колко дълго чаках ще призная

Душата ми все още те зове
По върхове полета и дъбрави
Закриля ни безкрайното небе
В една любов от успоредни прави

14.08.2016г.
Елица
гр.Банско

NOTE: Към края на пътешествието си сме. Изкарахме си страхотно. Видяхме невероятно красиви места. Ще споделя снимки. Пътуването покрай високопланинските язовири беше прекрасно. България е вълшебно място, за кой ли път се убедихме в това. Не бяхме идвали в Банско. Доволни сме от хотела, обслужването, атмосферата, накараха ни да се чувстваме като у дома си. След Родопите и Пирин накрая ни очаква Стара планина и етрополското ни семейство. А накрая – към равнината и още седмица и половина почивка или пък неплануван ремонт – освежаване. Хрумнаха ни разни цветни идеи докато препускаме по начертания маршрут. Блога ми беше позадрямал, ще го разбудя, но след като се прибера. Сега все още ми е време за релакс и пълно откъсване от реалността.

Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар