Powered By Blogger

неделя, 21 август 2016 г.

Стрелките щом дванадесет посочат...



Стрелките щом дванадесет посочат...

Очите ми зелени и добри
Те пазят отдалеч във мрака
Останало е всичко във преди
Единствено часовника ми трака

Аз пак съм бяла нежна тишина
Една частица вяра и надежда
Изпълва ме безкрайна светлина
На дълъг път копнежа ме отвежда

А ти си още главния герой
Във приказка за много болка
Шепти безмълвно десния завой
Във странната ни земна обиколка

Различни сме във днешните си дни
Наивността ми вече е стопена
Душата ми аз знам ще преболи
Във приказка докрай осъществена

Не ме обичай просто ме пази
За вечността сме двама отредени
В плеядиански пролетни мъгли
Душите ни една в една са слени

Но много време мина от тогаз
Любов по-силна смело ме застигна
Прошепна ми с магичния си глас
Хлапашки във дъжда ми смигна

Дарих му мойто вятърно сърце
И знам ще ме обича вечно
Той пламъкът ми с теб ще разбере
Ще ни последва в царството небесно

А пъзела вълшебен се реди
Чертаят се следи и разстояния
Закрилят ни красивите звезди
Със своите магически сияния

Ела си тук във родната земя
Стрелките щом дванадесет посочат
И скитащи по есенна трева
Нозете ми към теб ще се насочат

21.08.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар