Powered By Blogger

вторник, 23 август 2016 г.

В тази пропаст бяла помежду ни...



В тази пропаст бяла помежду ни...

Помниш ли лазурното море
Стъпките ми парещи в простора
Бях щастливо вятърно дете
Доброта за срещаните хора

Гледаше ме в нощи и във дни
Пееше ми песни под звездите
Щом си спомня още ме боли
Лесно се погубиха мечтите

Още чака моята скала
Влюбения бряг се скита
Острова ни тъне в самота
Къщата ни с облак е обвита

Милион години от тогаз
Днес сме тук – неистово далече
Вярата я крием вътре в нас
Вятърът надежда ни облече

Пращам ти по птиците любов
С мислите си пак те омагьосвам
В моя свят зелено-син и нов
Аз надлъж възкръснала кръстосвам

Следвай ме във профил и в анфас
Знаците безмълвен пак разчитай
Ще те топли цветния ми глас
Да го хванеш в шепи се опитай

Време ми е вече да вървя
Пак докоснах тъжните ти струни
С думите си все ще те горя
В тази пропаст бяла помежду ни

23.08.2016г.
Елица




*****



Няма коментари:

Публикуване на коментар