Powered By Blogger

понеделник, 29 август 2016 г.

Пази ме една звезда...



снимка
На уличка Слънчева във ФБ





Пази ме една звезда…

тихо шепне старото небе
приказка за минало разказва
тичам боса в лятното поле
пак света ми вятър омагьосва

гали с нежност моята душа
скрива ме във бързеи и клони
аз кръстосвам огнена брега
по слънчевите радостни завои

пази ме една звезда
в мислите ми кротичко синее
после ме превръща във мечта
и със мен усмихната более

помниш ли безвременните дни
бяхме аз и ти и океана
сливаха се нашите следи
в коловозите от бяла пяна

пееше ми песни с цветен глас
на скала обляна от лъчите
споменът е скрит дълбоко в нас
и със прах в годините покрит е

днес съм тук а ти от мен далеч
на везните стъпили стремглаво
пак гори невидимата свещ
предвещава новото начало

следвай ме смълчано всеки ден
в нощите въздушна ме сънувай
в този свят от птици окрилен
за очите ми без глас тъгувай

ще те върне времето при мен
пак ще бъдем волни и щастливи
от сбъдване простора озарен
ще съхрани душите ни звънливи


29.08.2016г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар