Powered By Blogger

петък, 19 август 2016 г.

Във бъдното съм цветна и различна...



Във черно-бяло...
(Във бъдното съм цветна и различна)

Във черно-бяло гледа миналото
Наднича в спомени във фрази във писма
Небрежно скрито в профили в анфаси
Във бледа въздесъща синева
Прокрадваме се в неговите коловози
Отново ни застига любовта
В космичните обветрени чертози
Стопяваме безмълвната тъга
Във бъдното съм цветна и различна
Отново съм с разрошени крила
Висока и до болка нетипична
Носителка на вечна светлина
Запазваш ме във своята зеница
Посоката ми следваш с охота
Ще се наричам с името Елица
Пазителка на древна свобода
Очаква ни безкрайното пространство
И хиляди планети и звезди
Към тях летим със тихо постоянство
Преминали през райските врати

19.08.2016г.
Елица



Няма коментари:

Публикуване на коментар