Powered By Blogger

сряда, 1 ноември 2017 г.

В безвремие...





Добре дошъл, Ноември!
Честит празник на Народните будители на всички приятели творци и тези, които обичат словото и културата! Да си пожелаем и през следващите дванадесет месеца да бъдем здрави, вдъхновени, изпълнени с любов и вяра в бъдното! Да не спираме да творим и чрез словото да създаваме много красота и уют в този тъй противоречив свят!

Прегръдки за всички от мен,
Ели

В безвремие…

Притихнала прегръщам есента,
а после пускам слънчево хвърчило,
усещам как се стича във кръвта,
един рефрен от минало щастливо.

Откривам в себе си невидим зов,
към нови многостранни измерения,
към свят различен, вятърен и нов,
окъпан във кристални озарения.

Във него властва само любовта –
вълшебна песен, искрена награда,
сподвижник И е весел радостта,
в съдбата и да бъде вечно млада.

От мислите си раждам светлина,
понасям се далече над полята,
прегръща ме нетленна тишина,
досбъдва ме вълшебна в синевата.

А Той ме следва – огнен и висок,
красиво отразява моя пламък,
а в погледа му тъмен и дълбок,
откривам своя непрехОден блясък.

Отново съм една звезда –
немирница прегръщаща безкрая,
посоката си следвам във дъжда
и знам ще се завърна пак във Рая –

в безвремие, където двама с Теб
свободни ще се реем като птици,
а спомен ще остане всеки гнет,
стопен напълно в твоите зеници.

01.11.2017г.
Елица




*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар