Powered By Blogger

неделя, 5 ноември 2017 г.

Прашинка нежност и причастие...






Прашинка нежност и причастие...

Понякога се взират вътре в мен
очите ти запомнени от минало,
дъха ти във дъха ми пак стаен,
сърцето ми прегръща доизгубено.

Прощавам ти предателства и грях,
смълчана в теб се гмурвам безоткатно
и някак си изчезва моя страх,
душата ми се рее всеобхватно.

А ти си малък - стръкче от трева,
една прашинка нежност и причастие,
обгръщаш ме отново с топлина
във сънено космично междучасие.

Оставаме преплетени така –
две влюбени вселени за дописване,
до кокал ни изгаря пак страстта,
заключена във пръстите неистово.

Със утрото си тръгвам аз от теб,
отдавна очертала свойте граници
и продължавам в шепнещия ден
да те пресрещам в купищата странници,

които ме запазват все добра –
една звезда предречена в небесното,
която ще прегърнеш във дъжда,
когато се досбъдне неизвестното.

05.11.2017г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар