Powered By Blogger

петък, 17 ноември 2017 г.

Не ме забравяй...




снимка
страничка Мечта във ФБ




Не ме забравяй…

Не ме забравяй, още вътре в теб,
дъха ми във безвремие пулсира,
светът ми от усмивки озарен,
във тебе тихо-звездно колидира.

Не ти говоря. Вече те мълча,
но още чувствам в себе си надежда,
помага ми за теб да не тъжа,
и винаги в безкрая ме отвежда.

А там си ти – парченце светлина,
от общото ни вятърно начало,
преплитаме се двама в тишина,
пред синьото космично огледало.

Прошепваш, че обичаш само мен,
а аз те гледам огнено смълчана,
отново ме държиш във страстен плен,
в сърцето ти невидимо прибрана.

Разделяме се с първата зора,
разперили криле подобно птици,
поставени в различни светове,
потрепват цветно нашите зеници.

Ще дойде ден за вечност да си с мен –
в забравени вселенски коридори
а този свят завинаги спасен
ще натроши дуалните окови.

17.11.2017г.
Елица



*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар