Powered By Blogger

неделя, 26 ноември 2017 г.

В полетата на райската забрава...




В полетата на райската забрава...

Затваря се у мен една врата,
която бях отворила за тебе,
прибирам свойта крехка светлина
във ритъм със отлитащото време.

Аз твърде дълго тихо ти мълвях,
опитвах да те пазя отдалече
и топло-нежна в звездното горях
ала умора чувствам в мене вече.

Дали разбра какво е обичта
заключена във крехките ми длани -
онази сила властваща в света,
сред спомени в дълбокото прибрани.

Разказах ти се цялата в анфас,
пречиствайки забравените рани,
а истината скитаща във нас,
пренареди мечтите разпиляни.

Ударих се в смълчания ти зов,
отново ме начупи като птица,
но следвам път разлистен и суров,
под вещата божествена зеница.

По-силна ще изляза от това,
снагата ми отново ще е вечна,
сред синята космична тишина
ще властва мойта вяра безконечна.

А ти ще дишаш с моите следи,
в полетата на райската забрава,
ще се завърнем в нашето Преди,
с една Любов във бури оцеляла.

26.11.2017г.
Елица




*****

Няма коментари:

Публикуване на коментар