Powered By Blogger

понеделник, 20 ноември 2017 г.

Вятърна подкова...




Вятърна подкова…

Догоних те във моя странен сън
и пак ти връчих вятърна подкова,
а после се превърнах в светъл звън,
разлистена сред есента и нова.

А ти мълчеше с тиха топлина,
изгаряше ме с поглед пълен с нежност,
прошепна ми без думи любовта,
която ни обвързва с теб за вечност.

Преплели бързо огнени крила,
понесохме се горе към звездите,
след нас се стрелна мирна тишина,
досбъднала в далечното мечтите.

Танцувахме до утринния час,
погълнати в дуетно съвършенство
и онзи пламък скрит дълбоко в нас,
отново ни обгърна със вълшебство.

Преливах бавно в твоите очи,
а ти с душа ми галеше косите,
за бъдното страха ми се стопи,
проблясваха в небесното следите.

В мъгливата копнееща зора,
далеч от мен камбана те пробуди
и скътал в джоба мойта светлина,
те грабнаха реалните заблуди.

10.11.2017г.
Елица


*****


Няма коментари:

Публикуване на коментар