Powered By Blogger

вторник, 20 февруари 2018 г.

От далечни светове…




От далечни светове…

На моя малък непокътнат бряг,
ръцете ми преплитат все безкрая
и в неговия слънчев необят,
една надежда в мене все изгрява.
На този бряг съм нежна като стон,
прегърнала космическата същност
и вятърно - пулсираща в синхрон,
аз крия свойта многоцветна мъдрост.
Обичам да съм крехка и добра,
със думи да създавам малки тайни,
все боса по пътеки да вървя,
към кътчета щастливи и омайни.
През лятото се скитам сред жита,
през зимата по облаците ходя,
следите си оставям в тишина,
докато битки с времето аз водя.
Мечтите си заклевам да летят,
да носят все послания за радост,
очите ми неистово блестят –
владее ги нестихващата младост.
Дошла съм от далечни светове
и някой ден оттук ще си замина,
а в моите красиви стихове,
ще зърнат свободата си мнозина.

20.02.2018г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар