Powered By Blogger

вторник, 6 февруари 2018 г.

ЧРД ми :) ...




Вили днес ми подари една страхотна книжка по случай рожденият ден. Казва се „Успех в новите начинания“. Отворих я спонтанно и първото, което прочетох в нея беше :

„Мечтай. Дерзай. Върви напред. Изкачвай стълби, върхове и знай, че вярвам силно в теб, а Вярата – Тя ражда Богове.“

Вярвам, че незабравими и красиви мигове ме чакат през 41-та ми година! Пожелавам си най-вече да съм здрава, за да издържа на всички съдбовни изпитания, бавно, последователно и търпеливо да напредвам към заветните си цели и все така да обичам всичко и всички, като не забравям, че най-важната ми мисия в този живот е да бъда добър и честен човек! Безкрайно благодаря на колегите ми в съда, че направиха личният ми празник вълшебен и неповторим!

С много обич,
Ели


пп: През 2016-та станах принцеса. Тази година Вселената ме произведе в по-високото  стъпало – кралица! Подариха ми и корона. Сега остава да сътворя още безброй вълшебства за хората, които обичам и които ме даряват със своята искрена обич.


Няма коментари:

Публикуване на коментар