Powered By Blogger

понеделник, 11 март 2019 г.

Болезнено...





Болезнено…

Боли във мене. Празно е. Раздират
обърканите мисли все кръвта
и нещо във дълбокото ми спира
обгръщат ме нетленни чудеса.

Смалявам се. Изчезвам пак безследно,
така далеч от твоята врата,
затварям се където е потребно
да бъде мойта вятърна снага.

Реалното ме смачква и връхлита,
бушуват в мене бури и тъга,
кълбото се заплита и не пита
дали ще мога аз да издържа.

Разбира се ще мога. Аз съм силна.
В два свята съществувам и летя.
От вяра в безнадеждността пропита,
сълзите си в небесното топя.

Достатъчно е просто, че те има.
Не искам друго. Пращам ти любов.
Душата ми в реалното ранима
лекуваш със невидим благослов.

Ще ме достигнеш шепне тишината
изпратена от твоето сърце
и пак от мен извира светлината
прибираш я във двете си ръце.

Избрали сме най-тежка орисия,
но ще се сбъднат нашите мечти,
ключа за вечността ще преоткрия,
пак общият ни пламък ще гори.

07.03.2019г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар