Powered By Blogger

петък, 22 март 2019 г.

Една красива пролет…









Една красива пролет…

Усмихна ми се тихо и с финес,
една красива пролет с дъх на нежност,
зарече ме да дишам силно в Днес,
заключи ме в прегръдката си – вечност.

И аз израснах. Гордо избуях.
Превърнах се във птица и отлитнах,
на най-високия ти връх се спрях
и лекичко на слънцето намигнах.

Мечтите си във кошничката скрих,
с надеждите аз стълба си направих,
доброто във простора преоткрих,
предателствата минали забравих.

По-силна се усетих. Затрептях.
Една любов сред ветровете сложих.
За нов живот невидима изгрях,
съмненията в мене уталожих.

И стана чудо – времето запя,
един красив копнеж роди зората,
досбъднатост вълшебна разгоря,
а после я търкулна над дъгата.

А там далеч вълната ни изпи,
скалата ни погледна причудлива
и пак се сляхме волни аз и ти,
в история тъй племенно щастлива.

22.03.2019г.
Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар