Powered By Blogger

вторник, 12 март 2019 г.

За кратко...



„Не се бойте да изгубите някого. Хората пратени ви от съдбата
няма да се изгубят. Тези, които изчезват са, за да ви дадат опит.“

Ошо
чрез Soul Page in FB


За кратко…


По-силна от смъртта е любовта ни,
предречена във стари времена,
а чувствата в дълбокото заспали,
ме тласкат все към тебе във нощта.

Скалисти брегове, вълни, морето,
потъвам пак във твоето сърце,
а съзаклятник все ни е небето
в копнеещите вятърни ръце.

Различна съм – тъй малка и ранима,
една звезда от много векове,
ала със тебе винаги щастлива
в откраднати за кратко часове.

Преплетени тела и шепа нежност,
солената ми кожа и сатен,
в очите ми стаена кротка вечност
и твоя свят от мене озарен.

До изгрева оставам в необята
на силната ти пареща душа,
а с утрото разперила крилата
отново съм войник сред тишина.

12.03.2019г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар