Powered By Blogger

вторник, 26 март 2019 г.

Вестител...




Вестител…

Ти идваш често тихо във съня ми,
присядаш до главата ми, трептиш,
преплиташ с непознатото духа ми,
тъгата ми невидимо топиш.

Погалваш ме с прозрачните си длани,
душата си преливаш в моя плам
и тайните ми вятърно събрани,
пречистват твоя дъх необуздан.

Шептиш ми колко много ме обичаш,
как само с мене дишаш във синхрон,
на вечност и завръщане се вричаш,
мечтите ми заключваш в полутон.

А аз те слушам – бяла и вълшебна,
разлистена сред звездното дъга,
частица нежност атомно неземна,
родена тъй далече светлина.

До утрото оставаш вътре в мене,
стопяваш се със първата зора,
остава ми забързаното време
и споменът за общите крила.

Отдавна е така. От цяла вечност
за тебе съм жената – синева,
запазена в окото ти безбрежност,
зелената победа над страха.

Вестител съм на твоята безкрайност,
пазител си на моето сърце,
а между нас – една любов омайност,
досбъдната в красивото небе.

26.03.2019г.
Елица


Няма коментари:

Публикуване на коментар