Powered By Blogger

петък, 9 юли 2021 г.

Ореол за вечност....

 


 

Ореол за вечност…

 

Заглъхнали следите се топят

и спомени от минало разказват,

сълзите ми отново в теб блестят,

посоката към бъдното показват.

 

Прибран е меча. Чака синева

и нова вечност огън да запали,

да се завърнат нашите крила

възкръснали от общите ни клади.

 

Смълчано в мене Изворът шепти

душата ти опитва да отключи,

да ти припомни старите мечти,

във моя ден докрайно да те случи.

 

През времето препуска нежността

родена в Пето звездно измерение,

отново тя се влива във кръвта,

ще те събуди. Вярвай без съмнение.

 

Изкупени са старите вини

в които тляхме хиляди години,

пренаредихме нашите съдби,

душите си в страдание спасили.

 

Не чакам нищо. Тихичко вървя.

На мен отново Бог се уповава.

Със свойта сила вятърно блестя,

напуснала полето на забрава.

 

Роди се с мен в зелено любовта

и с птиците политна на обратно,

отпуснах сетивата и гласа,

молитвите прошепнах многократно.

 

А после ли? Реката в мен запя,

ръката ти пое и се завърна,

прегърна с обич моята душа

със ореол за вечност ме обгърна.

 

09.07.2021г.

Елица

 


 
***** 

Няма коментари:

Публикуване на коментар