Powered By Blogger

понеделник, 20 септември 2021 г.

В дълбокото у мен...

 


 

В дълбокото у мен...

 

Аз често слушам тихичко гласът ти,

извира във дълбокото у мен

и силата запазва на духа ми

във утрото на всеки следващ ден.

 

Пресрещала съм твоята усмивка,

шептял си ми забравени слова,

изпратих ти писмо в бутилка

докато скитах боса във дъжда.

 

Във тази обич мъничка живея

и камъчета хвърлям във реки,

сред спомени от минало се рея

в зеленото на моите очи.

 

Преплитам сънища с полуреалност

робиня съм на стари правила,

а моята изтрадала сакралност

чертае път по който да вървя.

 

Далечна съм в наземното пространство

и близка съм във твоето сърце,

напредвам със неспирно постоянство

към двете ти копнеещи ръце.

 

А там във края твоя дух ме чака

и ще обгърне моята снага,

отново двама ще преборим мрака

оставяйки в небесното следа.

 

19.09.2021г.

Елица

Няма коментари:

Публикуване на коментар