Powered By Blogger

вторник, 3 юли 2012 г.

През дните....






* * * * *

през дните вървя като шепотна птица
разперила нежно за полет криле
и случват ме вечер
в безкрая звездите
а сутрин изгрявам
в щастливо небе


през дните вървя като камък
и пепел
и търся вълшебния истински бряг
на пясъка там
е изписано цветно
кога ще те срещна в огромния свят


през дните  вървиш като вятър замислен
смълчано ме гледаш
на сън сред реки
и странно дъхът ти от мен е белязан
сега и преди
в сноп вълшебни мечти


през дните вървим като малки планети
и пътища търсим
сред слънца и луни
Съдбата помагала май че на всеки
по изгрев го вярвам
повярвай и ти

@Eli


 * * * * *

3 коментара:

  1. Този пост е поздрав към една колeжка от блог.бг, чийто стихове много харесвам - > http://mariniki.blog.bg/poezia/2012/07/02/prez-dnite.975047
    marirniki, за пореден път ме провокира да отключа моите чувства по дадена тема... но някак при мен всичко се върза с мислите ми за изгрева, които все още напълно владеят цялото ми същество....
    :)

    ОтговорИзтриване
  2. трогната съм и очарована, Ели...
    определено твоят стих звучи красиво и светло...
    прегръщам те, най-сърдечно...с много обич...мариники...

    ОтговорИзтриване
  3. Здрасти, мила,
    радвам се, че намина....
    Тук ми е спокойно и през следващите месеци ще остана тук...
    Ще поизчезна от блог.бг.
    Идвай, ще се радвам!
    Хубав следобед....
    И аз те прегръщам....

    ОтговорИзтриване