Powered By Blogger

петък, 6 юли 2012 г.

Нощ....









* * * * *

нощта се спуска призрачно красива
и тялото ми гали със тъга
една сълза в дълбокото се скрива
а моя дух в безкрая отлетя

със облаците в облак се превърнах
с планетите планета синя бях
и куп мечти във вятъра прегърнах
във бури сред морета оцелях

отпих от устни слънчево копняни
в едно стъкло се счупих и родих
с косите си във светлина обляни
желание с надежда приютих

сред звездна самота китарни звуци
ме връщат пак на топлата земя
заслушана в дъждовните капчуци
към моя дом в реалното вървя

нощта изтлява в утрото красиво
пробуждат се очите ми в зори
и бие пак сърцето ми щастливо
към бъдното оставяйки следи

@Eli


2 коментара:

  1. Картина,мисъл а и чувство - хармонията е пълна! Чудесно е :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ваньо, благодаря ти!
    Вълшебно беше там....
    Невероятно изживяване...
    Още се нося в транс някакъв си като помисля за това...
    Догодина пак - само да сме живи и здрави!:)
    А Rondo Veneziano харесвам от ученичка. Имах касета с тези записи. Не вярвах, че ще намеря в интернет точно тази барокова музика, но ето че успях... :)))
    Хубава съботна вечер и утре неделен релаксиращ ден! Или ти пак ще работиш?:)))

    Ели

    ОтговорИзтриване