Powered By Blogger

понеделник, 16 юли 2012 г.

Моментно в дълбоките води.....






*****

битка...
с неуморното във мен....
което на моменти ме прогаря....
или пък ме потапя в плен....
на лятната нестихваща омая....
крещя без глас....
с кръвта си съжалявам....
а вятър нежно....
лекичко смутен....
опитва да  ме приземява....
не искам звуци.....
дишам  в тишина....
сърцето конвулсивно пак се свива....
във утрото простор сред равнина....
а нощното вода дълбока скрива....

болка....
случена под минали звезди....
сподиряна от кръпки на вината....
не мога да се върна във преди....
и да играя друга в свободата....

надежда....
там в едни очи....
в невидимите стъпки сред тревата....
бъдеще прегърнало лъчи....
и път единствен все към светлината....

@Eli


 

* * * * *

3 коментара:

  1. Войн

    обичам да се боря вътре в себе си
    със правилата непосилно тежки
    свободния ми дух е по-човешки
    когато в бури оцелявам и след грешки

    обичам да съм войн на светлината
    на всичко вътре в мене преоткрила
    да се събуждам в битките простила
    омразата към враг изпепелила

    обичам да съм мисъл във сърцето
    на най-прекрасната душа в простора
    да бъда знак за непознати хора
    или усмивката на цветето във двора

    обичам да съм влюбена в живота
    в пътуване магично и прекрасно
    едно изгубване желано и опасно
    единствено на вятъра подвластно
    18.07.2012г.
    @Eli

    Разбра ли, бе Ветре? Фииииуууууу :))))

    ОтговорИзтриване
  2. Привет, Еличке! Поздрав от Вятъра! Фиииуу... :)

    ОтговорИзтриване
  3. Привет, Марине! Фиууууу - прието!:)))
    Съботни усмивки!:))))
    Ели

    ОтговорИзтриване