Powered By Blogger

събота, 21 юли 2012 г.

Love is new everyday....








*****

любовта е нова всеки ден
когато слънце мислите докосне
а после вятър нежно устремен
частици от надеждата разпръсне

отново в теб се ражда светлина
мечтите ти след птиците политат
откриваш лесно тайната врата
зад нея стъпките ти оцветени скитат

любовта е нова всеки ден
когато ме докосваш мълчаливо
нахлува в мене някак си смутен
един рефрен от минало красиво

отново сме във плен на радостта
от лятната избликваща омая
в космическа безбрежна тишина
за двама само споделен е рая

любовта е нова всеки ден
когато във небето се огледам
и вярвам, че те имам вътре в мен
нестихващ и прекрасен огън

@Eli


 

 
To you with love....

4 коментара:

  1. аз мислех, че друго правиш на тоя компютър...

    ОтговорИзтриване
  2. Хахахаха.....
    Такива се раждат докато си почивам между две папки, като в момента, мда....:)))
    Айде, че няма време....
    It's time for the next case!

    пп : Пък и трябва да се усъвършенствам, нали от това ще изкарвам пари като ме изгонят от настоящата ми работа....
    Дано да сте оправили километража....
    И не се заяждай....
    Айде сега има думата Агенция "Пътна инфраструктура"!:)))))
    :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Изпитания…

    скалисто ми е някак във душата
    и бурни ветрове ме гонят пак
    изкачвам се и търся светлината
    загърбила във миналото мрак

    отново трябва сили да намеря
    вълшебство някакво да сътворя
    крилата си резервни да разперя
    и нови пътища да извървя

    от непознати извори да пия
    прегърнала в дълбокото страха
    и всяка мисъл вътре в мен да скрия
    търкулвайки надежда във прахта

    сърцето си да слушам разпиляна
    а после пак събрана във едно
    от бъдещето с песен призована
    да сбъдвам само обич и добро

    ала сега скалисто е в душата
    и ветрове в косите ми шептят
    във джоба си притиснала тъгата
    очите ми със вяра ще блестят

    25.07.2012г.
    @Eli

    ОтговорИзтриване
  4. Страхувам се…

    страхувам се че някой ден
    за мене ще забравиш
    между вятъра
    и всички минали
    красиви отражения
    за теб ще бъдат
    извървени разстояния

    а моите очи ще бъдат там
    под пръст и житни класове
    в полетата
    и само птица в полет
    и в покой
    за мене ще припомня
    като случена

    страхувам се от думата Любов
    звучи като безкрайно
    обещание
    но само тя
    в парченцата Живот
    е наша сила вяра
    упование

    страхувам се но все към Теб
    вървя
    вълшебство мое
    там – сред световете
    и в хиляди животи да горя
    дъгата в Нас
    ще сбъдва цветовете

    27.07.2012г.
    @Eli

    ОтговорИзтриване