Powered By Blogger

четвъртък, 12 юли 2012 г.

За времето и обичането....









 
*****
                                                   на Г.

минава времето през пръстите изтича
а аз съм лоша и добра във дните ни
Съдбата на търпение обрича
така чертаят всяка нощ звездите ни

Обичаме се но далеч от думите
те някак си с годините заскитаха
и все така на прицел сме за другите
какво ли да ни случат не опитаха

ала живота всекиму прощава
достатъчно е казва че ни има
след всичко само Любовта остава
и в лято и във най-сурова зима

Обичай ме дори да няма вяра
дори да бъда най-далечно близка
една звезда в простора оцелява
когато някой на Земята го поиска

@Eli



 

 *****

2 коментара:

  1. Сърдечни поздрави, Еличке-птичке!... :)
    Марин

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Марински :)
    Успя ли да изключиш бот проверката при тебе?
    Това стихо е по повод годишнината от сватбата....
    Девета година оттогава...
    Хубава вечер на теб!:)
    Аз все още работя усилено, но очите вече почват яко да ме болят от взирането в монитора и в папките....
    Anyway:)))

    ОтговорИзтриване