Powered By Blogger

петък, 27 юли 2012 г.

Страхувам се….




(най-главното)
*****

страхувам се че някой ден
за мене ще забравиш
между вятъра
и всички минали
красиви отражения
за теб ще бъдат
извървени разстояния

а моите очи ще бъдат там
под пръст и житни класове
в полетата
и само птица в полет
и в покой
за мене ще припомня
като случена

страхувам се от думата Любов
звучи като безкрайно
обещание
но само тя
в парченцата Живот
е наша сила вяра
упование

страхувам се но все  към Теб
вървя
вълшебство мое
там – сред световете
и в хиляди животи да горя
дъгата в Нас
ще сбъдва цветовете

@Eli


                            

1 коментар:

  1. Сега се сетих и за любимата си песничка на Алсу ->
    http://vbox7.com/play:d4c7f144

    .... и по тая песничка съм си размишлявала преди... и онези строфи от 2011-та (мъничките разрошени мисли)...


    ЛЮБОВ


    Електрични жици
    Във сърцето
    Раждат вятър
    От морето

    Музикална пауза
    В полето
    Връща Някой.....
    .....Под небето.....
    :)

    Вълшебна някак е Алсу, когато става дума за Любовта...

    Ето за какво се пее в песничката :

    А У Моей Любви....

    А у моей любви - всего одно крыло
    Я больше не летаю, мне тяжело
    А у моей души - всего одна струна
    И ты на ней играешь в полутонах

    Только в ответ - тишина
    Ты же знаешь, как эту тонкую нить
    Соединить

    Припев:
    Ты коснёшься неба рукой
    И почувствуешь свет моих глаз
    Я буду рядом с тобой

    Этот мир придуман - не мной
    Но в назначенный день или час
    Я буду рядом с тобой

    Солёною водой и в небе тёмно-синем
    Самой яркой звездой
    Словно миражи:
    Два сердца, две души

    Мы слабые - для сильных, но свои - для чужих
    Эта последняя жизнь
    Ты же знаешь, как эту тонкую нить
    Соединить

    Припев:
    Ты коснёшься неба рукой
    И почувствуешь свет моих глаз
    Я буду рядом с тобой

    Этот мир придуман - не мной
    Но в назначенный день или час
    Я буду рядом с тобой

    С тобой...

    Против течения плыть
    Ты же знаешь, как эту тонкую нить
    Соединить

    [текст песни Алсу - А у моей любви
    взят с сайта www.gl5.ru]

    Припев:
    Ты коснёшься неба рукой
    И почувствуешь свет моих глаз
    Я буду рядом с тобой

    Этот мир придуман - не мной
    Но в назначенный день или час
    Я буду рядом с тобой

    Ты коснёшься неба рукой
    И почувствуешь свет моих глаз
    Я буду рядом с тобой

    Этот мир придуман - не мной
    Но в назначенный день или час
    Я буду рядом с тобой

    Я буду рядом с тобой...
    ....

    ОтговорИзтриване