Powered By Blogger

понеделник, 16 декември 2013 г.

Никога не се отказвай от една мечта....





"Никога не се отказвай от една мечта заради времето,
което ще ти отнеме, за да я постигнеш.
Времето минава - така или иначе ."

Ърл Найтингейл




цитат и снимка
от ~ Страничката на Маги ~ във FB




***
Изваля се този есенен дъжд
И попи във косите от свила
А небето хей тъй изведнъж
Бе мъгла светлоръка обвила

Непонятно тъгата във мен
Някак лесно във радост обърнах
И продупчих към бъдно билет
Със надеждата пак се прегърнах

Любовта си във шапка я скрих
Окачих я на гвоздей в килера
С вяра пътя си пак преоткрих
И се втурнах след нова химера

Най-сериозната роля си взех
В тази синя пиеса от капки
Да съм Майка на бъдещ поет
И Любима на цветни загадки

А дъжда се превърна във сняг
И извая снагата ми ледна
После лесно намери ми бряг
И прошепна ми там да поседна

Ала влюбих се аз във скала
И към нея зазидах окови
Само скитник орел в небеса
Ще ме пази по свои закони

Най-накрая притихнах във мен
Всичко минало хвърлих през рамо
Моят дух е към теб устремен
Към завършено в Някъде Цяло

13.12.2013г.
@Eli







***


****

Няма коментари:

Публикуване на коментар