Powered By Blogger

петък, 20 декември 2013 г.

Тихо, тихо, само слушай...




Къде ли е това сърце?
Ако някой му знае координатите НЕЗАБАВНО да ми ги даде! :)))))
Усмивки мечтателни от мен,

Ели



снимка от  FB общност
~ Истинската любов се среща веднъж в живота. ~


                                                 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


„В това небе в което ти се намираш....
В онази нощ без луна в която те целунах...
В нашите чувства, които гледат към щастието...
В красотата на твоето тяло...
В мекотата на твоята кожа....
В очите ти на топлина...
Там  виждам Любовта ти...”

                                   Cafe Quijano – „Poesia De Amor”





***

5 коментара:

  1. ***
    Усмихна ми се...
    Вече мога да заспя...
    Да спра да роня бисерни корали...
    Че друга те прегръща във нощта...
    А аз те скитам в сънните си гари...

    Усмихна ми се...
    Утре пак е ден...
    А ти ще си филмиран прозаично...
    Там някъде дълбоко вътре в мен...
    Ще тлее чувство странно нелогично...

    19.12.2013г.
    @Eli
    (няк’ви странни стихоплетства за филмови звезди:)
    по повод усмивката на Вин Дизел, която нищихме с Весето и Пешо тунайт във Фейсът :)))))

    ОтговорИзтриване
  2. Това сърце е някъде в твоето ляво.
    Сложи си ръката и ще го усетиш! :)
    Успя да ме усмихнеш, Ели! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, Ади!*
      Ама парчето е убиец, нали?
      А един приятел ми преведе началното поетично писмо,
      което се вижда в клипа! Всъщност заложеното мото
      е оттам!
      Хубав следобед ти пожелавам! Радвам се, че си погледнал
      и си ми драснал,

      Ели

      Изтриване
  3. Весели празници Ели! Желая ти здраве, любов, и успехи в житейския ти път

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти!*
      щеше да е хубаво да знам кой си, но и тайнствено пожеланието ти ме докосна! Аз ти пожелавам здраве през настъпващата нова година и вяра, съпътствана от смелост да следваш и сбъдваш мечтите си!:)
      Прегръдка от мен,

      Ели

      Изтриване