Powered By Blogger

четвъртък, 19 декември 2013 г.

The Power Of Goodbye....




За да узнаем цената, трябва да извървим пътя!
За да вървим успешно по пътя, Винаги трябва да носим в себе си Вярата!
А за да имаме Вяра, трябва да сме с ясното съзнание, че просто Сме - нито повече нито по-малко, а напълно Достатъчно!

Елини "мъдрости"



Любовта, която трае три години, е любов, която не е изкачвала планини и не е потъвала на дъното, а е паднала наготово от небето. Любовта е трайна само когато всеки от двамата знае нейната цена и по-добре да си е платил предварително, иначе има опасност да урежда сметката след това. Ние не сме подготвени за щастието, защото не сме привикнали с нещастието. Ние сме възпитани в преклонение пред удобството. Трябва да знаеш кой си и кого обичаш. Трябва сам да си довършен, за да можеш да преживееш една недовършена история."

Фредерик Бегбеде


снимка от общност
~ Всяка жена - Една Вселена ~ 
във FB








The Power Of Goodbye....

Играхме шах
Матирах те за час
Превърнах те в листа
И пепел
Но някъде невидимо
Във нас
Една мечта в раздяла
Беше свредел

Дори не те погледнах
Отлетях
Вълните стъпките ми
Заличиха
След себе си дъха ни
Разпилях
Чертите ти в небесно
Се стопиха


Оставих те във книги
И писма
Разказан като приказка
Далечна
Превърнах те
В блещукаща звезда
Пазителка на Вярата ми
Вечна


Отидох си
От сляпата игра
На криене
В душевните ни рани
Прегърнала в безкрая
Тишина
Към ритъм нов протегнах
Свойте длани


Най-силна съм
Когато съм сама
Когато съм свободна
Да избирам
Но ти ще бъдеш вечен
Послеслов
Докато в дните си
По мъничко умирам

19.12.2013г.
@Eli




***

Няма коментари:

Публикуване на коментар