Powered By Blogger

понеделник, 2 декември 2013 г.

Circles of life...




Circles of life...
(изображение от Интернет)





Кръгове на живота

Вървиш в снега дъха ти се стопява
Превръщаш Любовта във прах
Душата ти в мечтата оцелява
Потъпкала дълбоко всеки страх....

Търпението свети сред дървета
Огряват го безбройните звезди
Дори да съм зад хиляди морета
Ще ме открият твоите следи...

Животът кръговрат е от успехи
Редувани с падения в тъми
Той не прощава грешките на всеки
И много често в него те боли...

Но вяра-песен имай във сърцето
И с нея в Настоящето върви
Молитва ще отправя към небето
Да те запази в зимните мъгли...

Когато пролет дойде ще достигнеш
До моята невидима скала
И ветровито знам ще ми намигнеш
Ще се целунем сребърно в дъжда...

А после слънце с обич ще избликне
Кръга ще се отвори към света
И нов живот в тревите ще поникне
Възраждайки от пепел Любовта...

02.12.2013г.
@Eli






***

4 коментара:

  1. Здравей, Ели! Отдавна не бях те посещавала. Ще постоя на това вълшебно място. Надявам се да си добре.Прегръдки от мен!
    Вася

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей Вася,
      добре съм Да! Просто ден след ден осъзнавам колко съм развила вълшебните си сили, придобивам онази увереност, която търся от години, възстановявам равновесието си, което можеш да постигнеш само след много много сериозни трусове в живота и се убеждавам, че често усещането че си достигнал наистина желаното е измамно и се оказва, че има още да вървиш, че си достигнал просто малка спирка, пътя до която те е направил по-уверен в самия себе си, по-сигурен, по-силен, по-сериозен фактор в жизнената среда, по-полезен за другите, с които си обвързан по един или друг начин, по възможно най-доброто ситуиране! Радвам се, че идваш насам! Винаги си добре дошла, Вася! Прегръщам те с обич,

      Ели

      Изтриване
  2. Ели, онемях от публикацията ти в блога. Отдавна не бях срещала нещо толкова силно. Видях те там, по спиралата на твоя Път, винаги влюбена, преодолявайки препятствия, извисяваща нагоре към съвършенството. Етап след етап, болка след болка, но вървейки по Пътя с любов. Намерила си това хармонично сливане с Вселената и голямата, истинска Обич. Ти самата си Обич. Свободна, в полет. Не спирай да летиш, Слънчице! Радвам ти се!
    Интересно, Пътят нагоре е всъщност Път към дълбините на душата ни, нали. Път към себе си. Колко често остваме на повърхността.
    Няма да коментирам в блога ти, просто съм във фаза на застой, липсват ми думи. За разлика от теб, аз като че ли рязко забих надолу. Не знаеш колко ме зарежда това тихичко вълшебно място.
    Ели, прегръдки от мен! Спокойна съм за теб! С обич!
    Вася

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вася,
      от доста време периодично си чета коментара ти и си мисля над него. Така е да - понякога не ни достигат думи, но винаги това е временно състояние, после нещата се нормализират. Поне при мен е така. Обичам промените, а това местенце е една положителна промяна за мен.
      Пътя... Единствено важното е да го вървим - прав е Антон Дончев във "ВРеме разделно", че човешките пътища не водят до никъде и единствено е важно да ги вървиш! Много ми хареса тази песничка на Dare - почувствах я просто, като моя а после се появи и стихото! Обичам периодите на равносметка, на самоанализ - в края на всяка година винаги стигам до тази пресечна точка. Обичам да спазвам план-програмите, които съм си начертала - това, показва на мен самата, но и на другите, че съм дисциплиниран човек и такъв, на когото може да се разчита. Свръхемоционална съм и Обичам много силно, като това са причините понякога (доста често) да се люшкам между крайностите, но тези които ме познават в реалността знаят че съм си доста последователен човек в чувства, мисли - няма разпиляване там.
      Относно Високото - Хубаво е Там и трябва човек да се стреми НаТам! Жалко, че много хора не го разбират и повтарят едни и същи грешки, но това аз го възприемам като изкупления на кармата. Много е дълъг и труден пътя към себепознанието. Трябва да имаш воля и вяра, ум и разум, уважение към другите най-вече, а после и към себе си, а сърцето да е изпълнено с безусловна любов (колкото и трудно постижимо да е за нашата първична и обикновена човешка природа), за да имаш силата да го вървиш през различните измерения и да се доведеш до момента, в който ще можеш да помниш ясно извървяното, защото на етапа на развитие в който сме сега за повечето това е невъзможно! Тези неща ти ги пиша като Водолей на Водолей, защото знам че ще ги разбереш по начина, по който ги разбирам аз.
      Прегръщам те, Вася и ти благодаря че си мой приятел!*
      Весели Коледно-Новогодишни празници!*
      Бъдете здрави ти и всички твои любими хора, а пътя ви да е изпълнен с щастливости!
      С много обич,

      Ели

      Изтриване