Powered By Blogger

сряда, 12 февруари 2014 г.

Посоки...









Посоки...

Излязохме на приятен обяд с приятелка. Говорихме си както обичайно за нещата от живота, смяхме се много и обсъждахме колко много съм отслабнала. Това всъщност си е точно така, но в момента не това е темата на краткият ми разказ. Поръчах си впечатлилото ме при предходно посещение на същото заведение ястие Пиле с боривинки и си го хапнах с удоволствие. Покрай хапването си поръчах и един сок от касис. Имах нужда да пийна нещо по-киселичко. Донесоха ми малка бутилчица, около 330 милилтра със синя винтова капчака на Куинс. Развинтих капачката, сипах си сокчето и с приятелката ми продължихме да хихикаме и да се забавляваме в тихото заведение. От тонколоните звучеше някакъв хит, а ние бяхме само двете и галантният ни сервитьор. 330 милилитра бързо се събраха във водната ми чаша и след като малко преди да си довърша ястието бях опразнила бутилчицата  симпатичният младеж, който ни обслужваше с финес я отнесе заедно с капачката. Приключихме с обяда, в хода на който не пропуснахме да обсъдим Съдбата, знаците съдбовни,  разни преживени разочарования в професионален и личен план, плановете ни да ходим през тази година на разни семинари, на горски спортни полудни, а също и на културно-обогатителни мероприятия, като театър какъвто ни чака през следващата седмица, когато отново ще съпреживеем  романтично-трагичната история на „Ромео и Жулиета”.  Та, след края на обяда, решихме да пийнем и по едно кафе. Поръчахме кафето, но аз вече бях пресушила сока и реших да пийна още един. Сервитьора бързо ми донесе втора бутилчица от същият вид и със същата течност – сок от касис, 330 милилтра. Отвинтвайки втората синя капачка и вече сипала течността изведнъж си спомних, че всички капачки на такива сокчета от вътрешната си страна имат някакви странни забавни надписи. Веднага отвинтих повторно капачката на втората бутилчица и прочетох надписа на дъното И – той гласеше „Нещата стават все по-добре”. Веднага извиках момчето и го помолих да ми донесе обратно първата изпита бутилчица.  Празната бутилка ми беше върната веднагически и с любопитство отвинтих капачката И. Погледнах я и прочетох – „Тръгни наобратно”. Стана ми много странно. Стоях с двете капачки в двете си ръце, взирах се в тях и се усмихвах. За пореден път си дадох сметка, че когато се чудиш над  даден проблем, Вселената винаги ти изпраща недвусмислен знак, че решението е вътре в теб. Просто е потребно да се вгледаш по-внимателно.  Замислих се над последователността на посланията – първото определено касае изминат от мен вече път, а второто касае настоящето ми.  Прибрах двете капачки в джоба на чантата ми и реших да си ги разгледам по-късно пак. Междувременно прихнахме да се смеем за пореден път, като поводът беше късмета на приятелката ми поднесен с нейното кафе, който гласеше – „Всичко е в пълен хаос само престъпността е организирана”. Много беше на място това изречение отвсякъде погледнато! Хах! :) Тази вечер, оставайки насаме с мислите ми след като къщата утихна, изведнъж в съзнанието ми изникна усмихнато лице с очи двете ми вълшебни капачки от обяда. Взех си един бял квадратен лист, поставих капачките една до друга в поредността на получаване, а после нарисувах нос и уста. Получи се усмихнатото лице от снимката. Замислих се за дума, която ми асоциира странната ми рисунка и това, което ми изникна първо бе „Посоки”. Написах думата най-отгоре и така лицето  (ми) придоби напълно завършен вид. Метнах го върху клавиатурата – мястото, пред което прекарвам най-много време – и на работа и вкъщи, а после го снимах. Самата дейност по правене на всичко това ме накара да се усмихвам много, да усещам вътрешна радост и невероятно спокойствие. С лявото ми капачково синьо вселенско око смятам винаги да поглеждам назад, към вече извървения път. Това е начина вътрешния ми вълшебен часовник винаги да тиктака точно. А и в миналото, по пътя който пази стъпките ми (къде боси, къде обути) има много фактори (хора, места случвания), които обичам безрезервно, към които съм привързана и винаги са били и ще останат мой много коректен отправен компас и за Любов, и за Вяра, и за Надежда, въобще за Бъдеще! С дясното си  капачково синьо вселенско око смятам винаги да гледам в настоящето, защото наистина от началото на настоящата година  „Нещата стават все по-добре”. В момента капачките и белия малък квадратен усмихнат лист-лице са прибрани в една вълшебна торбичка. Смятам да си ги нося в чантата винаги с мен. Тя е голяма и в нея има място за всякакви чудатости. Всеки  път, когато изпитам потребност от усмивка ще си сглобявам усмихнатото лице на моята малка Вселена и ще си го гледам по някоя и друга минутка, защото мили приятели, сигурна съм че ще се съгласите с мен – първата и основна предпоставка, за да можеш да правиш вълшебства, за да можеш да правиш другите около теб щастливи и да ги накараш да изпитат истинска радост от живота – това невероятно пътуване и приключение вън и вътре в нас, е да си в мир и хармония със самия себе си и да излъчваш спокойствие, равновесие и радост! :)

Подарявам на всички вас от сърце усмивката на моите капачкови сини вселенски очи!*
Бъдете здрави! А сега смятам да сътворя едно вълшебство, за да може едно детенце да се събере с любимия си баща, с когото са териториално разделени поради условностите на материалният свят, но затова пък сме ние – феите – да завихряме така нещата, че събитията да се подреждат по възможно най-добрия за хората начин! :)

11.02.2014г.
Ели





:)


Няма коментари:

Публикуване на коментар