Powered By Blogger

вторник, 4 февруари 2014 г.

Когато те сънувам...




 снимка Интернет





Когато те сънувам...

Всеки път когато те сънувам
У мен запяват в ритъм ветрове
Пробудена във утрото прегръщам
Далечните ти верни брегове
Една мечта наостря сетивата
Изопва ги във цвят дъга
А после се раздипля по земята
В усмивката на срещната жена
Страстта прогаря костите до бяло
Превръща ги във пепел и звезди
Сред чувството във дните оцеляло
Духът ми устремено пак лети
Усещаш ли ме някъде във тебе
Веднъж съм радост друг път съм тъга
Но винаги забързаното време
Безмълвна мога в теб да укротя

Аз търся твойта обич от преди
Онази нежност думите пропила
Кажи че има някъде следи
Към времето когато бях Щастлива...

Сънувах те но вече си мираж
Вълшебна сянка птица и безвремие
А аз съм там – до десния вираж
На твойто ляво тупкащо Спасение...


04.02.2014г.
@Eli





:)








***

4 коментара:

  1. Много хубаво и вълнуващо Ели! Станало е страхотно с аудио представянето.Усмихната вечер Ели!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, анонимен приятелю! Еви, ти ли си? Не знам кой е, но се радвам че ти е харесало! :) По цял ден в залата ми се налага да говоря. Реших да си използвам гласа за нещо, което правя с обич... Преди време едни приятелки, с които ми се налагаше да говоря по работа често по телефона ми разправяха, че гласа ми звучал много добре в слушалката и трябвало да работя като радио водещ или говорител, хах... Хубава вечер и на теб! :)
      Прегръдки :)

      Ели

      Изтриване
  2. Днес ти гостувам малко, Ели.Чудесно звучи стихът в твое изпълнение! Толкова вълнуващо, че ме разплака.Поздрави, невероятно момиче!
    Вася

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Вася,
      никакви сълзи! Само от радост! <3
      Казвала ли съм ти, че едно време от 5-годишна до 17 годишна ходех в състава за художествено слово на нашата госпожа Ася Коларова и падаше яка рецитация! ;) Имам даже златен медал от национален конкурс на съставите за художествено слово!* Аз излизах от една тетрадка, на един подиум! :)
      Радвам се, че ти е харесало. В гласа на човек се крие голяма част от магията на личността! :)
      Радвам се, че си наминала, мила! Аз тая нощ имах настроение и нещо не ми се спи, та си драсках разни бележки тук и слушах музика! Още съм под въздействие на емоциите от рождения ден, и се усмихвам, усмихвам, водихме и интересни разговори с една приятелка и един приятел във Фейсбук тая вечер! :)
      Прегръдки, Вася! <3

      Eли
      ____________________________________________
      А другата седмица ще споделя един видео клип с една много интересна молитва на испански. Един приятел я е превел специално за мен, като поздрав за рождения ми ден! Адски ме трогна, но е на работа превода и затова другата седмица ще го направя поста, с текста и музиката!
      Усмивки, Вася мила!*

      Изтриване