Powered By Blogger

четвъртък, 6 февруари 2014 г.

Аз летя...







Честит да ми е 37-я рожден ден... :)
И една любимост от студентските години!*
Нека бъде поздрав за мен и за всички приятели,
които обичат да се изгубват от време на време
Тук в моето Вятърно! <3
To all of you with love,

@Eli
   




***




Щрихи от един усмихнат рожден ден :)


1.Приготвена с желание и чувство за отговорност торта!;)
Бяха даже две ако трябва да съм точна!!! :)

първа фаза - слепване на блатовете

 втора фаза - намазване с крема от шоколад и сметана


трета фаза - посипване с настъргания бял шоколад

:)
 


2.Цветната изненада, която ме очакваше в кабинета ми тази сутрин!!! :)




Happy Birthday to me! :)




3.Един пожелателен, красив и нестандартен подарък!!! :)
Благодаря ти, Вили! Дано някой ден успея да напиша и разкажа най-вълшебната история родена от дълбините на писателската ми мечтателност!!! <3









Благодаря на всички над 130 приятели във Фейсбук, които ме поздравиха на моя скромен личен годишен празник!

Благодаря и на приятелките ми,
 с които си чухме гласовете по телефоните!!!

Благодаря на приятелите ми, колегите и близките ми, с които бяхме заедно реално и виртуално!

Май това, за което се сещам е – Обичам Ви!
И Благодаря, че ви има в живота ми! <3


         @Eli

5 коментара:

  1. Честит да ти е рождения ден, Ели, не ме бива в пожеланията никак...но ще те изненадам с някоя красота, визуално....:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е хубав клипа, ведър...напомня за очакването на пролетта. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Хах, Весе! Благодаря ти и тук! Ще очаквам изненадката от теб!*
    А клипчето наистина стана. Използвах и по-стари и по-нови снимчици!
    А там, където се виждам на лодката и махам - това е на корабчето Баракуда във Венеция миналата година! Усмихнато ми беше докато правих тортите, после докато си бърборих с тебе във Фейс-а, ясно е че целия ми ден ще е така! Хайде - до утре сутринта, когато ще има виртуална тортаааа! :))))
    Прегръщам те и ти пожелавам вълшебни сънища, мила! <3

    Ели

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесен клип, Ели! А ти си най-усмихнатото и слънчево момиче във Вселената. Бъди много щастлива!
    Вася

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Вася!
      Много я обичам тая песничка! <3
      Адски съм усмихната от вчера!
      Май наистина съм се събудила за нов живот! ;)
      Дано да има здраве, щастие и да се сбъднат мечтите, които са свързани най-вече с дечицата!

      Прегръщам те, Вася,

      Ели

      Изтриване