Powered By Blogger

неделя, 23 февруари 2014 г.

Любов по време на холера...




„Мисли за любовта като за благодат.
Тя не е средство за постигане на нещо,
а е Алфата и Омегата.
Тя е край сама по себе си.”

/„Любов по време на холера”/
Г.Г. Маркес







NOTE:

Изгледах филма (купих си го днес, като буквално инстинктивно взех кутията точно с него в „Лидъл” на обяд, а едва вечерта през мен мина мисълта, че точно тази книга бе в „Знак на съдбата”) и ме споходиха толкова отговори, но сега си мисля само как ще си легна да спя усмихната. А утре, като ми остане време ще си споделя мислите. Спомних си за един сънуван сън и за един чай, хах... И може би някъде в развоя на действието се появява изначалното Serendipity и вечният лайт мотив за скалата и един град ... С една дума – картината на глобалното цяло в историята за Голямата отвъдвремева любов е доста по-различна от единичният сюжет... ;)
                                                                                                  
                                                                                               Ели






!!!*


***


*****

1 коментар:

  1. Една статия, която ми хареса и ми е в унисон с размислите по повод изгледаното тази нощ....

    http://www.mindvolution.net/wisdom/triviallove.html

    :)

    ОтговорИзтриване